Frakt & levering

Vi i Relekta vet at fleksibel levering er viktig for våre kunder, derfor tilbyr vi flere frakt- og leveringsmuligheter så du kan velge det som passer deg best. 

Handler du på nett kan du velge mellom flere leveringsalternativer. Hvor du holder til og hvilke produkter du handler, avgjør hvilke alternativer som er mulig ved ditt kjøp. 

Prisene på de forskjellige tjenestene ser du i handlekurven din når du velger hvilket leveringsalternativ du ønsker. 

Vi tilbyr levering med både Bring og Schenker. Bring opptil 15 kg (pakke til bedrift, til hentested og ekspress). Budbil i Oslo for pakker opptil 50 kg (innenfor sone 1). For tyngre pakker, ordre som inneholder flere enn 1 kartong og ordre som inneholder farlig gods transporterer vi med Schenker.  

Ordre som inneholder varer som er på lager kombinert med varer med estimert leveringsdato sendes fortløpende og vil komme som flere forsendelser. 

 

Leveringstid: 

Ordre som er registrert før kl.12 sendes samme dag. Vi leverer normalt mellom 1-5 dager fra mottatt ordre. Leveranser med budbil i Oslo-området kan leveres samme dag mellom 09:00-12:00 og mellom 12:00-16:00.  

 

Varer med estimert leveringsdato: 

Vær obs på at estimert leveringsdato ikke er å anse som bekreftet leveringsdato til vårt lager.

 

Hente selv: 

Vi tilbyr mulighet for å hente ordre selv etter avtale (laste til rampe). Ordren kan hentes 09:30 påfølgende virkedag.

Ved behov for henting samme dag belastes ekspress service gebyr på 300,-. Det er da minimum 2 timers behandlingstid, du får melding på SMS/e-post når ordren er klar. Ta kontakttelefon for å avtale ekspress service.
Adresse: Kabelgata 39B, 0580 Oslo

 

Ekspress: 

Deadline for booking av ekspress frakt fra transportør er kl. 12:00. Ved behov så tilbyr vi ekspress service (din ordre prioriteres). Denne servicen belastes 300,- pr ordre. Ta kontakttelefon for å avtale ekspress service. 

 

Fraktfritt: 

Vi tilbyr gratis frakt på ordre over 10 000,- eks. mva. Gjelder kun nasjonalt (ikke til Svalbard eller Jan Mayen). Gjelder ikke kunder i avd. Retail (Tec7 og 101).  

Se våre generelle salgsbetingelser for detaljer og betingelser rundt frakt og levering.  



Leveringsstatus: 

Du finner oppdatert status på din ordre under «Min konto» og "Mine ordre". Når varene er sendt kan du spore ordren ved å trykke deg inn på den og klikke på knappen "spor min ordre". 

 

Ved å trykke "Godta alle" gir du samtykke til at vi kan samle informasjon om deg for ulike formål via informasjonskapsler. Funksjonalitet, Statistikk og Markedsføring
Ved å trykke "Godta alle" gir du samtykke til at vi kan samle informasjon om deg for ulike formål via informasjonskapsler. Funksjonalitet, Statistikk og Markedsføring